Kul att följa...



Många kloka inlägg, men en väldigt konstig blogg, delvis ganska otäck faktiskt.

En hel del applåderade skribenter där försöker sprida ett intryck av att politik och demokrati är bluff och båg.

Kul att följa, men också lite skrämmande.

Jag är ingen expert på klimat eller väder, men jag har ganska bra koll på politiskt klimat.

Men på TCS är jag inte välkommen att kommentera. Jag kunde ju byta IP och mailadress, men så himla viktigt är det väl inte att uttrycka sig  anonymt på en dylik blogg.

Bim, Bom, L, Slabadang, m fl skriver långt eller kort om sin syn på livet (eller sitt ointresse). 

Lite knepigt tycker jag, men det är ju varje bloggägare som själv väljer vad man vill sprida vidare.

Lite gnälligt inlägg kanske, men det kan ju bidra till fler läsare av TCS...

Där kan man läsa och så småningom ta ställning för eller emot hatet mot vissa politiker.

Men då måste man tänka själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0