Jocke

En som jag aldrig hade hört talas om som häst.

Ahmet föreslog spik i ett svårt lopp, och jag förmedlade tipset vidare till Rolf Göran när vi tog en kaffe med Classe på ICA.

Vet inte hur det gick för Idretvätten, men för oss andra räckte det inte med en bra spik eftersom vi hade lite småfel i andra lopp.

Men visst vore det kul med en travbana i Idre. Kostar nog mindre än att anlägga tre nya golfhål.
Tillfälliga stall för gästande hästar fixar den kompetens som redan finns här uppe.
Boende för kuskar och spenderamma spelare finns ju redan, och mer blir det om det byggs hotell vid vår fina golfbana alldeles i närheten.

Läste i Svensk Golf att Erik Adielsson spelar golf på ungefär min nivå.
Skulle vara trevligt att spela med honom och utbyta lite aktuella tips om hästar och annat...

Jag byter en galopprisk mot en tydlig slice eller hook i provsvingen under uppvärmnininge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0