Annan sport...

... både fotboll och hockey...

Av några olika anledningar så gillar att följa Linköping, Norrköping och Gävle.

På senare tid även Åtvidaberg  - i brist på Oxelösunds SK (men då gällde det bandy med snudd på spel i högsta serien). Hockey sköttes på den tiden utomhus i ur och skur, och var lite för trång för en bandylirare..

Men samtidigt som jag följer hur mina 48 kr kan förvalta sig på ett spontanspel på V65 så följer jag både hockey och fotboll med visst intresse...





Gefle och Brynäs är väl båda lika kära i Gävle så vitt jag förstått.

Hästarna travar ju som dom ska än så länge... tyvärr.


Tre rätt av tre möjliga, men hur kul är det när det bara är favoriter som vinner.

Men det är ju inte slut än i vare sig travet, hockeyn eller fotbollen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0