Odramatisk dramatik...

... eller vad man ska kalla det.

Tidigare i kväll såg jag på avstånd en stor  traktor med blinkande rödljus uppe i trevägskorsningen längst upp på Gläntvägen. Jag undrade vad det var för bygge som var på gång, för snöröjning är det inget behov av än.

Senare fick jag höra talas om en dramatisk bilolycka med en bil på taket, och många åskådare men inga ambulanser eller poliser på plats trots att det nu var en dryg halvtimme senare, så det hade nog slutat bra.

Ytterligare ett par timmar senare fick jag veta vad det handlade om.


Övning alltså, och den hade förberetts i god tid...


Men visst måste det ha sett otäckt ut för de som passerade några timmar innan övningen startade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0