Dimman lättade så småningom...

... och det blev inte mycket regn.


Balkongbild nu vid femtiden...

I övrigt händer det inte så mycket.

Jo, jag hittade min son från Bokmässan på Youtube...




Som jag sagt förut så hinner han inte alltid tipsa i förväg om var han dyker upp i morgonsoffor i TV eller andra TV-program.

http://www.youtube.com/watch?v=NfqVKDdY_-g

Men vad betyder det för mig tror ni? Väldigt mycket faktiskt. Kul att barnen klarar sig bra och har ett eget liv som fungerar. Per är just nu i Tunisien, men kommer nog hem inom kort.

Jag får nog snart en ny tryckslang till styrservon i Forden, och då blir jag enkelt flyttbar för besök neröver.

Annars får jag trösta mig med att börja måla igen...

Hittade några målningar på yr.no som kändes inspirerande...


Härliga målningar...

Hittar inte länken just nu, men den ska finnas någonstans på yr.no



Och visst är det svårt att tro att vi är på väg mot en ny istid i brådrasket?
Kanske det är rätt att det blir lite varmare på grund av mer CO2 i atmosfären?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0