Sista rundan för 4:de gången...

Vi har spelat sista golfrundan för i år minst fyra gånger hittills...


Jag spelade med Alf och när vi hade startat på hål 1 trodde vi att vi skulle få sällskap av två trevliga damer. Men Angela och Agneta skulle inte spela, utan bara ta en skön höstpromenad.

*    *    *

Utanför ICA pågick något som gjorde mig nyfiken...




Det visade sig att det skulle bli en ny reklamtavla på parkeringen. Med tanke på hur mycket material som hade lastats av så frågade jag om den skulle bli enormt jättestor, men det visade sig att det mesta av materialet skulle användas på andra platser i Dalarna.

*     *     *

Jag visade en målning som Arne håller på med igår...

Jag blev förvånad över att den var inramad trots att den inte såg riktigt färdig ut.
Men jag fick en kommentar till gårdagens inlägg från Arne som förklarar saken.
Det är en målning på baksidan av en tidigare inramad målning...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0