Lagad servoslang har anlänt...

Snyggt litet paket och inte lika oljigt och smutsigt som det jag skickade iväg.


Dessutom hade dom vikt ihop det fiffigt med ett plastband så det tog mindre plats.

Hoppas nu att det passar så att Markus kan få det på plats på onsdag.

Så här långt är jag i alla fall nöjd.
Jag fick en prisuppgift på telefon innan jag anlitade SIÅ Hydraulteknik på 400 kr plus moms och frakt innan jag skickade ner den trasiga slangen.

Fakturan jag fått landade på 325 kr plus moms.
Frakten ner kostade mig 250 kr, och frakten hem bara 110 kr...

Jag kunde alltså ha tjänat drygt 100 kr på att packa smartare innan jag skickade ner den läckande slangen, men med tanke på att Ford hade ett pris på drygt 1 700 kr för en reservdel (som dessutom inte fanns att uppbringa i Europa) så blev det nog billigt ändå...

På söndag blir det nog golf även om det blir fortsatt dimma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0