Kallt och klart, bland annat ...

Balkongbild kl 11

Mycket frostigt men ingen snö än.

Men det tillverkas snö

Fjätervålen sprutar


Trysil sprutar


Idre Fjäll sprutar nog också, men kanske inte i övre Västbacken just nu...

Ska snart ut och promenera lite med mina självfimpande cigaretter


Jag röker som alla vet, och jag upptäckte för flera veckor sedan att cigaretterna ibland slocknade helt oväntat. Kan dom ha blandat in några nya kemikalier för att dom ska slockna? tänkte jag, och funderade på att byta märke eller sluta helt (tänker jag ofta)... 
Men det visar sig att man gjort ett lite tjockare papper med vissa mellanrum för att minska risken för bränder.
Nästa innovation kanske blir att dom inte går att tända. Då blir det jobbigt...

*    *     *

Kanske man skulle ge sig ut på vargsafari idag

Kartbild från vargwebben igår. Kilsbergsvargen är nu någonstans efter vägen mot Foskros och lite norr om golfbanan...


Kommentarer
Postat av: Helt otändbar vore väl en bra idé men jag befarar att den är otänkbar

hälsar Maud

2011-11-17 @ 17:17:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0