Färdig i tvättstugan och nu väntar...

... en bok och kudden.

Började för ett par dagar sedan att läsa Paganinikontraktet i en tjock pocket som kräver läsglasögon.


Spännande. Jag läste Hypnositören tidigare. Minns inte riktigt vad jag tyckte om den eftersom jag läst lite annat efter den, men bra var den nog eftersom jag lockades av den här.

Så här långt är den riktigt läsvärd. Spännande och bra beskrivning av miljö, tankar och upplevelser hos de inblandade. En spännande historia också. Ofta kan man ana vad det handlar om efter några sidor i den här sortens böcker, och så är det nog här också, men man anar inte vad som ska hända i nästa kapitel eller till slut. 

Nu ska jag putsa läsglasögonen. logga ut här, och fluffa upp kudden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0