Dimma hela dagen. Ingen golf.

Men jag fick besked om att min hydraulslang till bilen skickas tillbaka efter reparationen idag.


Jag skämdes lite när jag skickade den till Hydraulteknik utan att göra ren den, men jag hörde inga klagomål på det.

Att jag valde att skicka den ända till Vårgårda berodde på att jag hittade det här på deras sida på Internet


Och det här

Kul att se hur en snygg presentation på webben kan se ut.

När dom dessutom svarade snabbt på mail och kunde lämna en rimlig prisuppgift på telefon så var det ett enkelt val...

Ska bli intressant att se hur slangen ser ut i reparerat skick...
Jag har bokat tid hos Markus på Shell för att montera tillbaka den på onsdag.

På söndag blir det nog golf igen - om inte förr. Mildvädret fortsätter och det lär dröja innan snökanonerna i fjällen kan börja jobba.

Värmerekorden har slagits på löpande band i Norge nu, frågan är om det kan kallas varmare klimat eller bara ovanligt varmt väder...


Prognos för Idre de närmaste dagarna:


Och en lite längre prognos:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0