OK kamera... och golfträning.

Det gör inget att USB-anslutningen glappar. Jag upptäckte att jag har en inbyggd minneskortläsare i datorn!

Övade på rangen tillsammans med Nigel, men först gjorde jag en snabb visit hos Arne i ateljén


Världens minsta utställningslokal?


Profilen till höger har samma vackra färg som golfbanans greener...


Nigel laddar med en kort baksving...


... och svingar igenom med god balans. Det ser bra ut inför sommaren och den längsta driven stannade vid ungefär 240 meter.



Alf och Siv var ute på en banpromenad med glad vovve, och fick slå några bollar med min nygamla driver. Jag köpte den begagnad för några år sedan och sålde den därefter till Nigel och köpte en modernare demoanvänd driver. Den sålde jag också till Nigel och köpte tillbaka min gamla.
 

Alf tog också två bilder på mig, men bara en fastnade i kameran...


Lite suddig bild, men vi kan ju skylla på kameran. Det brukar jag göra...


Agneta gjorde också ett besök på banan med mysigt barnbarn

Jag spelade också in en kort filmsekvens på Nigels sving med drivern och klippte några bilder från filmen...


Snärtvinkeln i handlederna kvar på vägen ner...


Bollträff...


Efter bollträff....


Och lite senare. Blicken fortfarande kvar där bollen låg från början... imponerande att se!



Kommentarer
Postat av: Anna

Ha ha... jag som igår var på väg att skriva "Men har du ingen minneskortsläsare i datorn...?" men det var ju bra att det löste sig ändå! :)

2011-05-08 @ 20:06:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0