Mycket jobb i dag...

... men jag har bara tittat på...

Det började med byte av spis, kyl och frys i min lägenhet.


Min gamla spis hade jag dragit ut och skurat rent för den nya. Men jag bar ine ner den...


Ny spis på plats


Och ny kyl och frys...

Det gick snabbt och elegant, så efter en kvart eller lite mer kunde jag ta en tur för att hälsa på hos andra som jobbade.


Angela påtade i rabatten medan Arne målade. Angela ville inte posera...


... men det gjorde Vicky. Hon visade stolt upp sin vackraste sida.

Arne hade några få penseldrag kvar på ett nytt mästerverk, så jag väntar med bild tills målningen är klar. Ni har sett några bilder tidigare från arbetet med den.


På golfbanan är våtrumsgolven klara.



Björn var där och förberedde den nya väggbeklädnaden i disk och kök.

Men ute jobbades det med gräset.


Första klippningen på tians green. Martin klipper och Andreas förbereder nysådd där det behövs.
Därefter rullas groduken ut igen, och eftersom bevattningen fungerar och det ska bli varmt till helgen igen, så ser det väldigt positivt ut i år.


Men visst är det just nu lite typiskt aprilväder en bit in i maj. Snöby på gång över fjällen, men varmt när solen tittar fram.

Träffade senare Nigel som var på väg hem från ett träningspass på rangen. Många jobbar medan jag bara glider runt och latar mig. Men det ska bli ändring på det. Nu när ryggen känns OK igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0