Lustigt med statistik...

När min blogg var borta i ett drygt dygn så ökade antalet sidvisningar kraftigt...
... trots att sidan för maj var blank...


... men det berodde väl på att mina läsare klickade några extra gånger när inget dök upp...

Uppdatering om statistiken:  Fick en kommentar från min dotter som påpekade att det kanske var mitt eget desperata klickande som gjorde att det blev ovanligt många sidvisningar när det strulade.
Jo så kan det nog vara. Ska testa genom att läsa bloggen ofta någon gång.
Antal unika besök påverkas ju inte eftersom jag tittar från samma IP-adress...

*   *   *

Glömte berätta att Classe och John kämpade med snickrande hemma hos en Lennart när jag passerade tidigare i dag. Jag fotograferade i smyg...


Hallå gubbar, det där är ett fönster och inte en dörr...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0