Skidor på fötterna i dag...

... åkte till Fjätervålen.


Träffade Classe som fikade när Peter och Peters pappa käkade lunch

Jag åkte senare med Classe i Falken och Ripan. Vi började med att kliva av vid första avstigningen i Örnen eftersom Classe förstod att jag behövde lite uppmjukning innan allvaret började.

Efter att vi åkt Falken och Ripan och jag sett några möjliga bilder med Classe i full karriär i motljus så föreslog jag några poseringar.

Första gången gick det inte alls. Jag hade inte ens fått upp kameran ur fickan innan Classe passerat...

Nästa gång fick han starta på min vinkning, men jag lyckades inte knäppa bilden i det mest intressanta ögonblicket

Ut ur en sväng och in i nästa. Hade varit roligare att ta en bild i svängen...
Nästa bild jag tog visade en pytteliten Classe bakifrån...

Jag måste nog skaffa en kamera som kan smattra fram en serie bilder.

Tog senare en bild längre ner i backen



Inga bra bilder, men ni får väl själva försöka lägga till intrycket från en solig dag med en duktig skidåkare .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0