Lite utflykter...

Först en tur till golfbanan för att kolla läget.


Kanske det snart är läge för lite golf på skaren, men inte vid lunchtid i solsken...


Träffade Micke som passade på att göra ett besök på banan i samband med en halkig joggingtur.

Därefter åkte jag upp till Nipfjället mellan några snöbyar.

Städjan i halv sol...


Nordbackarna på Idre Fjäll

På vägen ner kom jag ifatt en buss i en liten snöby...

Bussen hade en rolig registreringsskylt

Först trodde jag för ett ögonblick att man ville skryta med att man hade minst 8 bussar...

Men jag kom snart på att det handlade om hur man uttalar 8 på engelska.
Så jag var tvungen att åka ikapp bussen till Idre Fjäll och ta en bild på buss och glad chaufför.
Busig och kul skylt tycker jag, men han buskörde inte vad jag kunde se...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0