Härligt väder i dag också...

... men på grund av VM i Norge så blir det en del tid framför TV:n i stället för egen skidåkning i kanonväder.

Men jag tog en liten biltur för att hälsa på lite här och där...

Först restaurangen på golfbanan...


John var där och slet med demontering av restaurangen


Börjar se lite tomt ut...


Köket "unplugged" och ska snart levereras till nya brukare någon annan stans...

Det blir väl ryggsäck med termos och hembredda mackor i sommar. Då blir det billigare att spela golf i Idre.

Jag tog också en tur upp till Nästet på Idre Fjäll för att säga hej till Elisabeth som jobbar lite extra där nu under högsäsongen.




Nu sitter det fler på uteserveringen än inne och njuter av ett underbart väder.


Elisabeth serverar först en viltbricka och därefter en gulasch till några som inte fick plats ute i solen...

Jag hade tänkt ta en tur till Classe och hans miniskotrar i Fjätervålen också, men då hade jag missat en del intressant skidåkning på TV...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0