Våt golf i dag...

Jag tog före golfen en tur till Klingforsen eftersom jag anade att Nordävenyr skulle vara i antågande utför forsen med ett par gummibåtar.


Men jag hade inte tid att vänta ut dom eftersom jag skulle spela golf.

Jag spelade med Ann och Jan, och konstigt nog började jag ovanligt bra. Två Par och en Bogey efter tre spelade hål.


Jan fick ett knepigt men nästan hanterbart läge för sitt andraslag på hål 2.


Fokus på bollen...


Kort baksving och ett riktigt "Nigelklipp" i bollträffen.

Efter en god lunch på banan så fortsatte vi och mina 16 poäng med ett streckat hål fylldes på med 8 poäng och tre streckade hål. Jag skyller på regnet som överföll oss på hål 13.

Jan vann rubbet med Ann som överlägsen tvåa.
Antingen är dom bättre golfare eller mer väderbeständiga än jag, eller troligast - en kombination av både och...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0