Liten kul grej om TELIA...

Min fasta telefon fungerar inte sedan ett par dagar.

Jag köpte en ny på Jones El idag eftersom jag uppfattade att det var själva apparaten det var fel på.
Det ringde och jag svarade och kunde höra den som ringde upp, men mina hallå och hej hördes inte..

Men det fungerade lika med den nya telefonen.

Jag gick in på Telias webb och gjorde en felanmälan på fast telefoni.
Svaret kom snabbt. Det går inte att felanmäla här. Du måste ringa 90 200 (eller vad det var för nummer...)

Jag ringde från mobilen och blev placerad i kö. Jag fick nummer 47 i kön och avbröt då direkt min felanmälan.

Hur tänker dom på Telia? Försöker dom tjäna pengar på sina fel?

Hur ska man kunna felanmäla telefonfel om man inte kan ringa? Jo via brev antagligen.
Och varför kan man inte felmeddela via webben när det finns i menyn?

Tur att man har en mobiltelefon också. Men att sitta som nummer 47 i kö känns inte så meningsfullt den här tiden på dygnet. Inte någon annan tid heller om jag tänker efter...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0