Gårdagens läckra middag och prisutdelning...

... På Sporthotellet!

Som vanligt läckert och välorganiserat trots det häftigt nya regn som dök upp när Trond skulle grilla utomhus. Men en flink kock och duktiga medhjälpare fixar ett sånt mindre problem med någon timmes snabb omplanering...

Men hoppsan... nu hittar jag inte bilderna från igår. Var nog trött när jag laddade över dom från kameran. Men ingen större förlust än den jag gjorde i golftävlingen...

Dessutom fungerade inte blixten på kameran eftrsom den var avstängd. Minst två tredjedelar av bilderna blev suddiga på grund av skakig kamera.

Jag återkommer med de bilder som jag vet att jag har någonstans, och som kan ge ett visst intryck av hur trevligt vi hade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0