Härligt väder och en tur till Fjätervålen

Jag hade tänkt åka skidor, men en molnbank dök upp. Och det var lite kallt för min smak nere i byn.
Men jag träffade Classe på byn (på ICA) och vi tog en tur till Fjätervålen i min trygga Ford.

Och jag tog en mängd vackra bilder som jag har i min kamera... men överföringen krånglade.
Jag kan därför inte visa dom.

Och när jag skulle logga in på min blogg så såg det ut så här:



Lite strul alltså.

Men det ska väl lösa sig. De handlar ju bara om ettor och nollor, och såvitt jag fattat så försvinner inte dom så lätt.

Vi får se.

Men det är kul att Classe nu kör igång sina miniskotrar i Fjätervålen efter många år på Idre Fjäll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0