Härlig skidåkning på Himmelfjäll "Light"...

... d v s Toppheden...

Men innan jag åkte dit så gjorde jag ett kort besök i Arne´s ateljé.



Lite suddiga bilder dessvärre, men det är inte Arnes fel.



Jag hade tänkt besöka Glimten i dag där det pågår en akvarellkurs varannan måndag, men det var dels för bra väder, dels skidåkning på TV...

Jag for hem till Erling för att få sällskap upp till Himmelfjäll


Underbart väder i dag.


Eftersom jag bjöd på skjuts den här gången kunde Erling sätta på sig dykarskorna hemma...


En familj med tre småttingar dök också upp och hade kul i backen.

Men Erling och jag åkte i den lite tuffare delen av backen...


Erling på plats i startkuren i slalombanan...


Erling i port fem och det går braaa... tyvärr fungerade inte tidtagningen, men jag tror han ligger sämst två där...

Hade det varit lite brantare så hade det blivit en typisk innerskida där, men här fungerade det bra...

Kommentarer
Postat av: Birger.

Avis ser härligt ut, önskar jag hade utrustning och kunde vara med....

2011-02-28 @ 21:13:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0