Såg Per Morberg i en repris...

Hummer och fasansås. Han är kul som kock.

Läckert att se samtidigt som jag åt lite rökta musslor på knäckebröd...

Har messat eller pratat med mina närmaste och önskat Gott Nytt år.

Per är i Sälen (en annan Per) och myser. Han åkte 4,5 mil på skidor i torsdags.
Anna och gänget i Strängnäs mådde bra och befann sig mellan varmrätt och dessert när jag ringde.
Mamma i Oxelösund hade borstat tänderna och hittade inget kul på TV.
Frågade inte min mamma om båtarna i hamnen tutar som när jag var barn. Mamma hör inte så bra längre.
Men jag minns att det var ett mäktigt ljud från den stora världen utanför när jag var barn.

Syster Maud hade fått en orolig vovve Dina i sitt knä efter en tidig salut till det nya året.

Nyss skickades det upp en raket inom synhåll från balkongen...

Men det ser ju ungefär lika ut varje år, så jag tror att jag inväntar en ny dag med en bok i sängen.


Piff, pang, fräs och knall...

Jag tror att det går att tillverka snygga fyrverkerier som börjar med ett fräs, fortsätter med fler fräs, och avslutar med ett vackert sista jättefräs. Men enkelt är det nog inte...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0