Knåpade ihop ett julkort...

Jag har några program som är lågprisalternativ till Illustrator och Photoshop som jag inte längre har.

Programmen är nog ungefär lika bra, och fungerar i stort sett lika, men eftersom jag inte lärt mig riktigt hur dom fungerar, så kan jag inte göra exakt som jag vill, men jag kanske lär mig...


Hur som helst så gjorde jag ett julkort med bilder från dagens utflykt till Fjätervålen.

Uppdatering: Renarna är ju på väg åt fel håll! Framåt är ju till höger i bild har jag fått lära mig. 
Nu ser det ut som att dom är på väg hem efter en misslyckad julrea...

Så härmed önskas alla läsare en riktigt GOD JUL och ett GOTT NYTT ÅR!

Kommentarer
Postat av: Ingrid o Håkan

EN GOD JUL och GOTT NYTT ÅR till dig också en fin bild du gjort med ren o städjan, kör försiktigt söderöver Hälsningar Ingrid o Håkan

2011-12-20 @ 16:55:54
Postat av: Ann o Janne

En riktigt God Jul och Gott Nytt År tid dig Ulf!

Hoppas vi får se lite bilder på julfirandet söderut.



Varma hälsningar

Ann o Janne

2011-12-20 @ 18:44:13
Postat av: Uffe

Tack ni som uppskattade julhälsningen.

Men oj vad bedrövade renarna ser ut när dom vandrar hem....



Dom borde ha skuttat glatt åt höger i bild, men jag fick ingen att skutta.



Dessutom såg jag inte hur dystert komponerad bilden blev. Jag var mest fokuserad på att klippa ut och klistra in renen...



Ska prova att vända på renarna inför nästa år...

2011-12-20 @ 19:13:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0