Öppet...

... och nu räcker det inte med vita skor, även en snygg driver kan vara vit...


Min favoritfärg är gul. Det påstår min mamma. Jag älskade gult när jag var pytteliten.
Nu i påsktider är ju det roligt. Jag gillar fortfarande gult.

Efter alla svarta drivers så finns dom nu i vitt. Spännande tycker jag.
Den snyggaste driver jag slagit ett golfslag med var annars röd. En Wilson med ett fantastiskt blänk i klubbhuvudet när man vinklade den rätt mot solen...

Men snart får vi nog möjlighet att svinga en knallgul driver - och ett ökat sortiment av knallgula bollar... eller hur Jan? Visst är dom gula? En del kallar dom gröna, men trots att jag har fått diagnosen färgblind så tror jag nog att det finns många som inte kan skilja på gult och grönt. ;-) 


Fredrik har alltså öppnat butiken och det droppade in besökare hela tiden


Rangen och övningsområdet vid infarten är också öppna


Nästan helt torrlagd range med nya avståndsskyltar från Taylor Made


Och Klingforsen sväller och dundrar på...

Såg också en buss från Mora med troligen en ny påskvikarie...

Hållplatsen vid Konsum ligger inte precis före ett övergångsställe. Den ligger cirka 40 meter längre fram. Jag hade inte kameran redo när det var fyra bilar i kö bakom bussen som ville förbi samtidigt som det kryllade av människor som steg ur bussen och använde övergångsstället...

Men det gick bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0