Om kommentarer...

Jag får ibland helt anonyma kommentarer till inlägg på min blogg.
De publicerar jag inte. Oavsett om dom är positiva eller negativa.

Ibland får jag kommentarer från läsare som ger mig en mailadress.
Om jag ser att jag fått en mailadress så publicerar jag kommentaren - oavsett om den är positiv eller negativ.

Ibland missar jag att vederbörande kommenterade mest i syfte att locka nya läsare till en egen blogg via en länk.

Men det bjuder jag på... jag kan ju plocka bort kommentarerna i efterhand.

Jag har nyligen fått några ovidkommande kommentarer med länkar till märkliga personer.

Men jag bjuder på information om Ligern. Tydligen en korsning mellan Tiger och Lejon.
Dök upp i en kommentar till den stora smällen vid bergtäkten utanför Idre...

Spännande med Internet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0