Golfbanan börjar bli grön...

Några bilder från den nyligen avskottade nians green..






Det blåser rejält också i dag. Det borde vara bra för för snösmältningen på banan i kombination med sol och plusgrader. Men i natt blir det nog några minusgrader igen.
Det är ju bra för skidpisterna som fortfarande har gott om snö.

Inne i restaurangen går arbetet fort framåt.


Micke spacklar och har satt nya takplattor i diskutrymmet.


Egon lägger nytt golv i köket.
Jag skulle ha hjälpt till i kväll, men får skjuta den hjälpen till måndag/tisdag.
Jag hjälpte väl till i tio minuter med att bära ut lite gamla hyllor och annat, och skottade en liten gångstig till första tee för vår lilla närspelsbana i skogen vid flaggstången. Lite nytta alltså.  :-)

Hälsade också på i Arnes ateljé och tog två suddiga bilder.




Den här målningen gillar jag skarpt - trots att min bild blev oskarp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0