Det stormade i natt...

Jag vaknade flera gånger när det tog i rejält..

Såg lite spår på byn i dag,

En björk vid infarten till det nya affärsområdet mitt i byn hade blivit av med en grov toppgren.





Jag träffade senare Micke som hade jobbat med pistande på Idre Fjäll i natt.
Han beskrev att stolarna i sexstolen "hängde rakt ut" i stormen.
Nåja, men 45 grader kan jag tänka mig... men blåser det över 30 meter per sekund så är det tufft på fjället.

Undrar vad som händer med Olofssons fallskärmskompisar när det stormar?
Hon är troligen själv i ett värre blåsväder än dom. Men lider hon skada? Nej hon kan dra sig tillbaka i lä och leva gott på pensionen och andra förmåner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0