Imorgon blir det mer golf!

Jag är säker på att många blev sugna på en revansch på banan och sin egen golfsving efter dagens roliga golf utan snö.


Det var nästan att jag ville hoppa över prisutdelningen och spela några fler hål.
En av de trevligaste och vackratse golfbanorna i Sverige trots att vi tillfälligt haft usla greener på några hål.

Men som jag sagt tidigare, en bra runda avgörs inte på greenen. Det är vägen dit som skiljer agnarna från vetet.. eller skiljer en duktig golfspelare från en mindre duktig.

Efter en kall natt blir det troligen sol och fint höstväder framåt 12.

Jag har min bil kvar på banan efter dagens stoj och glam och bestämde träff med Alf vid ICA kvart över tolv. Men jag tyckte att han sa en kvart på tolv.

Så jag är där en kvart på tolv.

Kommentarer
Postat av: alf s

Nei, Ulf. Jeg sa kvart OVER 12, og da regner jeg med å se deg ved ICA.

2010-09-25 @ 23:01:18
Postat av: Uffeb

OK. Jeg finns ved ICA en kvart over 12.



2010-09-26 @ 01:15:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0