Glömde en kul grej idag...

... men Jan hade kameran redo och tog en bild.

Jag hade pluggat bollen i greenbunkern på hål 9. Och bredvid bollen stack det upp en bit av fiberfilten som används som botten i bunkerväggen. 

Vi hade en kort diskussion om hur man får droppa i bunkern när tillverkade föremål är i vägen.

Men jag tyckte att det pluggade läget var intressant, så jag pluggade bollen efter bästa förmåga en bit bort från den störande snuttefilten.


Och jag fick upp bollen ganska nära flaggan. Tillräckligt nära för att sänka den.
Men hade det varit tävling så hade jag nog droppat bollen längre ned i bunkern.

Och när det gäller morgondagens golf så är det OK från Nigel.

Och när det gäller resan till Trysil på lördag så droppar det in anmälningar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0