Lyft på Himmelfjäll när det börjar se ut som en lift

Nu går det fort...


Idag var vädret bättre än igår och när jag var där var två stolpar redan på plats.
Den i botten och den på toppen av backen.


Men linhjul och serviceplattformar till de andra stolparna var på väg upp och grävmaskinen används troligen för att resa stolparna...

Jag avstod golf idag eftersom jag vill vara OK i ryggen till imorgon då jag ska spela med Alf vid 12-tiden. Kanske även med Marko som är här sedan idag...

Jag har också startat ett litet projekt för att uppdatera hemsidan för ringbussen.nu (Idrefjällens Buss och Taxi...)

Den nuvarande är inte så aktuell och inte heller så intressant - även om det finns en del kul bilder från några olika minnesvärda resor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0