Golf med Björn och risbränning i dag

Det var lite kyligt men inte så mycket vind som i går.


Björn och Kina pratar om trevliga resor till varmare länder medan jag plockar fram mina golfklubbor.


Rejält med rök när vi kom fram till hål 3...


... men ingen rök utan eld


Björn och jag hjälpte Andreas att lasta släpet för att han skulle kunna ladda för mer rök före lunchrasten.

Björn och jag hade en svajigt match där jag var två upp redan efter två hål, men bara ett upp efter nio hål.

Inför hål 15 var jag två upp och hookade utslaget ned i vattnet, men så småningom vann jag ändå hålet. Jag vann också hål 16 (med nio i...) 

Det var en tunn ishinna på Havet vid hål 16 och i morgon har den nog vuxit till sig så att det går att studsa över bollen utan problem.


Björn hade en studs på isen och tog sig upp, men första bollen hade landat i en isfri del av Havet...

I morgon blir det golf igen vid straxt efter tolv. Jan-Erik Johansson dyker upp. Och Marko. Och kanske Björn.. Alf har förhinder.

Det blir i alla fall ett par plusgrader efter lunch i morgon enligt yr.no

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0