Lördag och söndag utan golf.

Men nu är det kallt och soligt och snökanonerna på Idre Fjäll susar ut mängder av snö.


Bild från Idre Fjälls nya webbkamera i går.
I dag var det lika vackert men med färre moln.

Jag har tillbringat helgen med att tvätta och röja och städa.

Idag tog jag en promenad till Erling och återlämnade en pärm med meteorologistudier som jag lånade i våras.

Erling är fågelvän och har ett par matplatser i ett träd mellan huset och gäststugan.

Två talgoxar vågade sig fram när vi stod där...
Men dom är svåra att se på det här avståndet på en suddig bild

Zoomade in den suddiga bilden när jag kom hem, men jag hittade bara den ena pippin.
Men det gör nog ingen annan...

Om det blir plusgrader i mitten på nästa vecka så tar nog Erling och jag en tur till golfbanan. Den är ju fortfarande snöfri.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0