Idag blev det golf efter lunch...

Jag fick sällskap av Agneta, Angela och Arne.





Före golfen tittade jag in i Arnes lilla ateljé

Han håller på och färdigställer ett 40-tal målningar för en ny utställning i Sveg i början av Juni.

Den här målningen kommer att synas på affischen inför utställningen.

Den fanns med på den korta utställningen på Pernilla Wiberg hotell på Idre Fjäll i vintras.

Vi kanske skulle ordna en gruppresa till Vernissagen i Sveg i början av Juni?

Jag återkommer med datum och idéer om det.


På väg till golfbanan såg jag en kul manick. En mobil flistugg av det grymma slaget.

Häftigt och våldsamt bullrigt. Men det är säkert effektivare att tugga på plats än att skicka klenvirke och grenar på lastbil långa vägar.

Imorgon klockan 10 är Alf tillbaka på golfbanan för lite träning.
Jag dyker nog också upp vid den tiden. Kanske även Erling. Kanske någon mer.

Om någon har ett scorekort så kan vi spela 18 hål på rangen...

Kommentarer
Postat av: alf s

Jeg tar med scorekort, Ulf.

2010-05-06 @ 18:17:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0