Härlig vårbild från Bergslagen...

Fick den nyss från min syster.


Dina heter vovven.

Kommentarer
Postat av: Pia Bod Annorlunda

Hej Ulf,,,,,vilken otroligt trevlig blogg du har,,,det var Danne som tippsade mig,,,han är alltid in å tittar,,å ser vad du skriver,,,,även om han inte spelar golf,,,,Alla i min familj,,bröder systrar,,,osv spelar golf,,,utom jag,,,,men jag skulle väldigt gärna vilja,,,tycker om bollsporter,,,,och har lätt för det,,,,eller hade,,,för ca 100år sedan,,,spelade mycket tennis,,,men även pingis,,,,då när man var ung å akrobatisk,,du vet,,,,Men det är just tiden,,,,när???Efter jobbet,,,,ca sju dgr i veckan,,,är jag så trött,,,och har bara ett i huvudet,,,heeeem,,,å,,dö,,,en stund,,,typ,,,,mun är ur led,,,ja allt är urled,,,,men det kanske är då man skulle ge sig ut,,,,har prövat lite några gånger,,,å känner att jag skulle kunna bli riktigt,,gripen,,ja ja den som lever få se,,,,,ÅÅÅÅ vilken vacker bild på din systers hund,,,,i vitsippsbacken,,,,,Men hur kommer du till golfen,,,du går ju alltid,,,,eller går du dit kanske,,,ja du ser ju spänstig ut,,,Ja kul,,,,med din blogg,,,,nu kan jag ge bättre svar till turisterna,,,,hur banan är osv osv,,,,ha en bra dag,,,hälsningar Pia

2010-05-15 @ 08:52:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0