Vädret är lurigt...

Täta dimmoln på fjällnivån på förmiddagen och inget lockande utförsåkarväder.

Men nyss sprack det upp och blev riktigt lockande trots 6 plusgrader i byn.


I Skåne har man börjat spela golf. Fick tips från någon på byn att det spelas golf på S:t Arild...
... troligen var det IA som hade svingat klubborna.

Här blir det troligen både utförsåkning och klubbsvingande i helgen... både OG och ED är nog sugna...
I skidbackarna kan man ju försöka åka fortast och brantast, och på rangen skruva järnniorna bäst..  ;-)

Men skämt åsido. Det blir nog mest rolig och säker utförsåkning i helgen i snöyra...

Färsk bild från Fjätervålens webbkamera.


Nu ska jag ringa min mamma och höra om hon fått posten med lite roliga bilder på barnbarnen.
Alva med mjölkmustasch t ex...

Alva föddes samtidigt som jag var på min första Mellbystrandsresa.
Tiden går.

Linus som Superhjälte...


Bilderna från Annas blogg...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0