Rejält med plusgrader...

Färsk balkongbild... plus sex just nu...


En kall natt nu så blir det skargolf...

Skoterrally genom byn...

Kul familjerally med frågesport ...

Trots en del kul skidåkning på TV så tog jag en biltur för att kika lite på Chocken på håll..


Undrar om dom startade från toppen eller från "Chickenpåfarten"

Det handlade om Speedski. Snabbast utför på en uppmätt raksträcka.

Jag hade inga skidor och pjäxor med mig. I så fall hade jag åkt till parkeringen i Ost och besökt målområdet på skidor.

Såg istället skidor på TV.

Marit fra Norge är suveränt bäst...


... men Charlotte Kalla är charmig och inte alls dålig på att åka skidor...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0