Sommarvarmt idag...

Jag gick ut ensam på hål 1 men kom ifatt Lasse och Hjördis från Falun på hål 3 och blev framvinkad.
Därifrån gjorde vi sällskap, men dom skulle bara spela nio hål, så jag tog en paus och spelade sista nio med Pipa och Gunnar.


Pipa försökte gömma sig bakom den nya golfbilen när jag plockade upp kameran...


Gunnar väntar ivrigt på att få slå ut på hål 17.


Gunnar skickar iväg en lätt fade mot ruffen precis utanför foregreen till höger.

Han spelade bra och fick nog 17 poäng på sista nio.

Jag hade tappat min toppform som dök upp dagen efter KM... 21 poäng efter arton hål idag.
Måste hitta på något sätt att ordna en ny topp till Stråkens roliga tävling på fredag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0