EM i golf idag i Idre...

D v s Engerdalmästerskap...

När jag anlände till banan så var ett gäng upp på trettons tee.


Jag såg Per slå ut och hur han tittade lååångt efter bollen.
Efteråt gjorde han en provsving, och jag kunde ana att den första bollen svävade iväg lite snett och långt. "Out of bounds" visade det sig när jag frågade Per efteråt.


Men så småningom var alla i mål och njöt av sommarvädret.

Och priser utdelades. Extrapris för de lag som gjort Birdie. Tävlingen spelades som Scramble i tvåmannalag.


Ola? och Ann-Katrin gjorde Birdie och fick pris.


Marja och Arnfinn gjorde också Birdie och fick pris.

Och vinnare av hela tävlingen blev...

Gissa om Arnfinn hade anledning att krama Marja

Lisbeth hälsade på utom tävlan.

Hon ägnade dagen åt annat i det härliga vädret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0