Onsdagsauktion i Idre


Härlig sommarkväll och Gunnar i form som vanligt.


Och mycket folk...

Jag var int så köpsugen så jag gick till grillen för att titta på folk och beundra Ahmeds ständigt glada slit med pizzor och annat


Och ett gäng norska golfare ville ha mat

Känns nog igen utan närmare presentation.

Jag slappade i solen och försökte ta bilder på en humla som var nyfiken på godis

Men blomman var vänd åt fel håll så humlan bara surrade, men var osynlig.


Jag åt en god glass som var halväten innan jag kom på att den borde var med på bild.

Och solen lyste nyss på de skogklädda höjderna i söder. I Strängnäs är det väl nästan mörkt så här dags...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0