Golflös dag idag...

Men jag var en tur till banan för att kanske ta några bilder i väntan på att bilen skulle till Shell för att få en läcka i avgassystemet lagad.

Jag fick lift till banan med Håkan, men det kom en regnskur och var väldigt lite folk på banan, så det blev inga bilder.

Cobra hade demonstration av klubbor på rangen utan sällskap.

På promenaden hem mötte jag BjörnE som tog en en långtur på cykel och var sugen på golf senare.
Men jag hade ju bilen att ta hand om och trodde på prognosen om mer regn på eftermiddagen.

Senare kom det rejält med regn. Men efter det kom solsken.

 
Det blev inte mycket mer regn... inte än.

Och bilens avgasrör blev snyggt lagat. Borde ha tagit bilder på "före och efter".



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0