Golf 10:15 imorgon...

Birger mejlade och var sugen på golf. Jag bokade in mig 10:15, men kunde inte boka in Birger eftersom jag sakknar hans golf-ID.

Uppdatering när Holland nu leder med 3 mål mot 1 ...
Alf fra Norge kommer också klockan 10:15 imorgen... hans fru Bea är Holländska.

Och holland vann med 3 -2.  Ungefär som att vinna en golfmatch på sextonde hålet...



Fler är välkomna i bollen.

Birger gjorde sin första "Hole in One" för ett par veckor sedan, och min formtopp börjar närma sig.


Han lär ju inte upprepa det imorgon...

Men nu är det fotboll.

Holland var ett mål upp med många minuter kvar att spela mot Uruguay.
Men nu är det "All square" efter nio hål (förlåt, i halvtid)... :-)

Kommentarer
Postat av: Annica

Synd att Dennis ska iväg på behandling kl 10.00

Om ni går 18 hål så kanske han kan hoppa med er från hål 10???om det går bra?

Annars skulle han vilja spela någon runda med dig Ulf...i slutet av veckan kanske??

Mvh Dennis genom mamma ;-)

2010-07-07 @ 00:09:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0