Tävlingsprogram för golfen 2010...

... fick en kommentar till ett tidigare inlägg som berättar att det nu finns ett tävlingsprogram klart för golfen i Idre 2010.

Eftersom knappast någon läser kommentarer till mina inlägg, speciellt inte när dom gäller gamla inlägg, så skriver jag om nyheten här.

Med länk... 

Rättelse. Tävlingsprogrammet finns inte på klubbens hemsida än. Det finns bara på svensk golf.
Men där behöver du nog ID och lösenord för att se tävlingsprogrammet, så jag kan inte länka dit.

Jag vet inte varför det går fortare att få informationen publicerad på golf. se men det handlar väl om pengar kan jag tro. Även om det är svårt att fatta.... :-)

Kommentarer
Postat av: Tävlingskommitén

Du får länka till www.golf.se så länge på vår hemsida blir det inte uppdaterat än, det är fjolårets som ligger kvar där fortfarande.

2010-01-28 @ 21:17:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0