Nyttig blogg?

Den här bloggen var väl mest tänkt som en personlig dagbok.
Och ett enkelt sätt att berätta lite för syster och barn vad som händer med Ulf i Idre.


Ibland har jag engagerat mig i att beskriva tokigheter och bra saker som engagerat mig.

Nyss fick jag göra lite nytta.

En turistfamilj kom inte in i sin hyrda stuga.
Uthyrnngsförmedlaren fick ingen kontakt med uthyraren och ringde mig.

Hon hade läst min blogg och visste att jag var bekant med uthyraren....

Jag ringde uthyraren på min mobil och fick kontakt direkt.
Så förhoppningsvis löser det sig innan det blir kallt och mörkt.

Kommentarer
Postat av: Jan-Erik J

Hej Uffe

Riktigt spännande. Allt gick väl nyckeln hittades.

Den fanns på angiven plats !!



Ser fram emot sommarens bataljer med/mot dig

på golfbanan ( de har väl inte förstört den ? )



Jan-Erik J

2010-02-14 @ 18:36:14
Postat av: Uffeb

Hej Jan-Erik!



Kul att det löste sig.



Jag ser också fram mot golfen. Inga spadar eller grävmaskiner har börjat göra några ingrepp än.



Men det blir nog väldigt snabbt på fairway i början av säsongen. Det var ju mycket blankis på förvintern...

2010-02-14 @ 18:52:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0