Ny webbleverantör på gång till golfklubben...

Allt ska bli bättre, även om det kostar lite mer...

Exempel på webbsidor från den nye leverantören finns.

S:t Arild t ex.

När jag letade efter golfklubbar på Golf.se så fick jag problem. Men jag kanske är dum...

Men jag hittade en kul statistik på "Mina sidor".

Jag är ju för sjutton etta... vilket jag tvivlar på. Men kolla här:



Etta i åldersgruppen och oavsett kön på hemmaklubben... jag tvivlar.
Inte på könet, men på rankingen.

Men dom kanske ser mer på potential än aktuell förmåga?

Jag hittade S:t Arild och kikade på deras hemsida.

Undrar om man bytt leverantör för att det ska bli enklare att uppdatera, eller
för att andra klubbar uppdaterar bättre?

Jag vill inte vara alltför kritisk, men att köpa nya tryckpressar har nog aldrig förbättrat en tidning med en minskande läsekrets.

Här är en länk till S:t Arild  (om ni missade den förra)

Troligen beror beslutet på att byta leverantör på något annat än bättre webbsida för klubben.
Men jag fattar inte vad... inte än i alla fall.

Kanske för att spara pengar? Nej det tror jag inte på.

Men vem bryr sig så länge man kan få bättre ordning på golfsvingen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0