Nytt från Idre Golf Ski och Spa...

Jag ser just nu handboll mellan norska och svenska tjejer i EM.

Men jag fick nyss ett mail med information som jag vill sprida vidare.
Och då handlar det om projektet (företaget) Idre Golf Ski och Spa.


Bilden föreställer styrelseordföranden i Idre Golf Ski och Spa.
Han heter Anders Ilstam, och har tydligen nyss vunnit ett pris enligt det mail jag fick.

Citerar mailet jag fick från Mats:

"Anders Ilstam – Vinnare av Guldklubban 2010

Vid en ceremoni den 1 december tilldelades Idre Golf Ski & Spas styrelseordförande Anders Ilstam årets Guldklubba för förtjänstfullt ordförandeskap hos Beijer Electronics. Prisutdelare var näringsminister Maud Olofsson. StyrelseAkademien och Deloitte delar ut Guldklubban tillsammans med Fairford Group, Heidrick & Struggles, Roschier och Swedbank. Bland tidigare vinnare finns Olof Stenhammar, Melker Schörling, Anders Scharp och Hans Dalborg."

Jag trodde först att det handlade om en golfklubba i guld...

Men tjejerna vinner nog mot Norge i handboll...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0