Kallt igen, så Forden får stå...

Minus 21 i byn nu mitt på dagen, men bara minus 9 uppe på Idre Fjäll.

Kikade på webbkamerorna nyss


Aktiviteter i längdspåren. Bild från skidstadion kl 14:45


Och Västbacken vid samma tid. Men visst är det vackert i den låga solen?

För övrigt har jag mest ägnat tid åt att få tillgång till mitt eget trådlösa nätverk efter att ha slarvat bort lösenord både till nätverket och till routern...

Jag har också läst lite om den sorgliga diskussionen här uppe om en lärare som verkar vara ganska speciell...

Länk till den senaste artikeln i Mora Tidning här.

Och länk till dokument om utredningen här.

Märkligt och tråkigt beteende från alla möjliga parter...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0