Härligt med pudersnö och lagom kallt...

Det snöade i natt och fortsatte ibland under dagen...


Det blev nog en dryg ny decimeter till slut. Lite mer uppe på fjället.
Och bara straxt under 10 minus.

*   *   *

Men jag är utan Teliatelefon sedan i onsdags.

Jag beställde ett kombinerat bredband med telefoni av Telia för ett par veckor sedan.
Det blir då bara en fast avgift för både telefon och bredband och jag sparar cirka 70 kr per månad.
Dessutom blir den fasta avgiften 0 kr under de första tre månaderna.

Visst är det bra? Och inget förändras när det gäller telefonerandet. Man behåller samma nummer och kan fortsätta att använda sina gamla telefoner.

Inkoppling skulle ske i onsdags. Och sedan i onsdags går det inte att ringa hit, och jag kan inte ringa ut.

Telia svarar snabbt på mail via både sms och mail, men bara att dom mottagit mitt meddelande om problemet, och mitt meddelande där jag påminner om mitt problem...

Så inte nog med att jag får 0 kr i fasta kostnader i tre månader, nu ser det ut som att jag får 0 kr i samtalskostnader också.
Om jag inte använder mobilen, för då blir det ju dyrare... hm... dom kanske är smartare än man tror på Telia?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0