Biltur idag...

Det var bara drygt 10 minus, så jag tog en tur upp till Himmelfjäll och Idre Fjäll.


En glad Ford med gammal snö på taket uppe vid liften på Himmelfjäll


Liftgatans nedre del...


... och en av nedfarternas nedre, breda och flackare del


Ett av två nästan helt färdiga parhus på Himmelfjäll


Därefter fortsatte jag upp till Idre Fjäll


Gott om snö som synes


Och snökanonerna jobbade nedanför Askebyn


Norska Rendalssölen långt där borta till höger i bild

Jag tog också en tur till golfbanan och trodde jag skulle kunna ta en bild på alla gatlyktorna i det nya tomtområdet, men jag kanske var för tidig, eller också är dom inte tända varje kväll.


Men lyktorna i de snygga murarna vid infarten var tända.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0