Rond 1 av Idre Golf, Ski & Spa Challenge...

Lite tjurigt väder med en del regn till och från, men ändå hyfsad golf med många glada deltagare.


Här skiner dock solen över Tore och Björn som spelade i lag. Nigel spelade tillsammans med mig och ville se hur mitt inspel fungerade innan han slog.

Vår boll startade på hål 10 och lyckades få en fin start med Par på både hål 10 och hål 11.

Lisbeth, Göril och två andra tjejer gick i bollen före oss...


...och dom fick spela från en roligare röd tee på hål 16.



Här är vi på hål 16 och Nigel ser nöjd ut medan Tore och Björn verkar mer sammanbitna.


Nigel tog också en bild så att jag fick vara med. Jag beundrar Tores keps som har skärmen i ett mer fotovänligt läge...


Ann och Jan deltog, men startade på hål 18.
Dom hade hyfsade 35 poäng efter dagens runda.
Hur det gick i tävlingen vet vi först imorgon eftersom det här var första rundan av två.
Nigel och jag skrapade ihop 36 poäng.
Men det var fler som hade 36 poäng, och 37 poäng, och 38, och 40, och 42... mer vet jag inte.


Här dukas det spännande och vackert inför kvällens musik och mat.
Hög tid att duscha och byta om för att hinna med bussen till festen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0