Några fler bilder från Golfresan 2

Jag var ute och åt en läcker Marinarapizza hos Ahmed när jag fick mail med fler bilder från Ann...


Grabbarna som vann tillsammans med damen som kom tvåa i den individuella tävlingen...


Martins snygga sving med järn-3 skickar upp bollen mitt i fairway.


Jag har en hukande sving och inte samma fart på klubban. Men jag nådde nästan fairway. Och jag tror att jag räddade en Bogey på hålet.

En liten kommentar om greener i jämförelse med Trysil.
Greenerna i Ljusnedal hade ett gräs som mer liknade det vi vanligtvis har i Idre. Inte så tunt och tätt som i Trysil, men mer rättvist på grund av hårdare greener.
I Trysil var greenerna förrädiskt enkla och härliga att putta på. Men dom var lite för mjuka upptäckte vi när solen stod lågt.
Osynliga fotspår styrde puttarna konstiga vägar ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0